Журнал №1-2022
Жоғары білім сапасын қамтамасыз ету
БІЛІМ САПАСЫН ҚАМТАМАСЫЗ ЕТУ: МАҚСАТТАР МЕН НӘТИЖЕЛЕР
*Жұмағұлова А. Б.
ДАМУ СТРАТЕГИЯСЫ: БАҒЫТТАРЫ, НӘТИЖЕЛЕРІ
Айтмағамбетов Д. Р.
КЕРІ БАЙЛАНЫС АККРЕДИТТЕУ ПРОЦЕДУРАСЫН ЖЕТІЛДІРУДІҢ ТИІМДІ ӘДІСІ РЕТІНДЕ
*Яновская О. А., Қыдырмина Н. Ә.
АҚПАРАТТЫҚ ҚОҒАМ: ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНДАҒЫ ҚАЛЫПТАСУ МӘСЕЛЕЛЕРІ
Майдырова А. Б.
РЕЙТИНГТЕРДІ ТИІМДІ ПАЙДАЛАНУ ҮШІН 5 КЕҢЕС
Булут М.
САПА МОНИТОРИНГІНДЕГІ БАҒАЛАУДЫҢ ОБЪЕКТІЛІГІ МЕН ПАРАМЕТРЛІГІ
Ниязова Г. Б.
ДАМУ ФАКТОРЫ РЕТІНДЕ МЕДИЦИНАЛЫҚ ЖОҒАРҒЫ БІЛІМДІ АККРЕДИТТЕУ
Стома И. О., Мельник В. А.
МЕДИЦИНАЛЫҚ БІЛІМ БЕРУДЕГІ БЕЛСЕНДІ ОҚЫТУ ӘДІСТЕРІ
*Құрманова Г. М., Cейдинова А. Ш., Баймуханова М. С.
КӘСІБИ ҚҰЗЫРЕТТЕРДІ ҚАЛЫПТАСТЫРУДА СТУДЕНТТЕР ҒЫЛЫМИ ҚОҒАМЫНЫҢ РӨЛІ
Киселева Е. А.
ИНТЕРАКТИВТІК ӘДІСТЕРДІ ҚОЛДАНУ – СТУДЕНТКЕ БАҒЫТТАЛҒАН ОҚЫТУДЫҢ НЕГІЗІ
*Торланова Б. О., Сейдахметова А. А., Арыстанбаев Қ. Е.
ҚҰЗЫРЕТТІЛІК ОРТАЛЫҒЫ ӨЗЕКТІ ПЕДАГОГИКАЛЫҚ РЕСУРСЫ РЕТІНДЕ
Драбинская О. В.
СТУДЕНТТЕРДІҢ ҚҰЗЫРЕТТІЛІКТЕРІ МЕН КӘСІБИ ДАҒДЫЛАРЫН ДАМЫТУ
Мамасалиева В. А.