Аңдатпа
Мақалада ішкі мониторинг процесінде сапа параметрлеріне сәйкестікті объективті бағалау арқылы білім беру бағдарламаларының сапасын арттыру мүмкіндігін зерделеу нәтижесі берілген. Қарастырылған параметрлер математикалық аппараттың көмегімен әзірленеді. Мақалада білім беру бағдарламасының сапасын сипаттайтын параметрлерді есептеу әдістемесі сипатталған, ол нақты бағдарлама сапасының нақты жағдайын анықтайтын, оның ең проблемалық сәттерін анықтайтын. Басқару шешімдерін қабылдаушы субъектілер арасында өкілеттіктерді бөлу схемасын пайдалана отырып, мониторингтік зерттеулер жүргізу мақсатында білім беру бағдарламасының сапасын арттыру алгоритмі әзірленді. Осы бақылау әдісін қолдану негізінде алынған зерттеу нәтижелері жаһандық интеграция жағдайында жоғары және жоғары оқу орнынан кейінгі білім берудің білім беру бағдарламасының сапасын арттыруға байланысты басқарушылық шешімдерді әзірлеуге жаңа мүмкіндіктер береді.
Түйін сөздер
мониторинг, сапа, оқу бағдарламасы, параметрлер, алгоритм, бақылау, шешім