Аңдатпа
Мақалада белсенді оқыту әдістері талқыланып, медицина студенттері арасында оқыту әдістерінің салыстырмалы тиімділігінің нәтижелері берілген. Оқытудың белсенді әдістері медицина түлектерін дайындау сапасын және олардың бәсекеге қабілеттілігін арттырады. Мақалада эндокриндік жүйе патологиясы (PES) пәні бойынша командалық оқытуды (TBL) бағалау әдістерінің терең салыстырмалы талдауы берілген, оның көрсеткіштері жүрек-қантамыр жүйесінің патологиясын (CVSS) бағалаумен салыстырғанда жақсырақ, мұнда жағдай негізінде оқыту әдісі қолданылады.(CBL). Сабақты жиынтық бағалау арқылы TBL әдісімен өткізгеннен кейін білім тұрақтылығы CBL әдісімен салыстырғанда жоғары. Кері байланыс нәтижесі бойынша, TBL арқылы сабақ өткізу мотивацияны арттырып, пәнді өз бетінше тереңірек меңгеруге ықпал етеді.
Түйін сөздер
белсенді әдістер, білім, дағды, мотивация, кері байланыс, медициналық білім