Аңдатпа
Зерттеудің мақсаты – ғылыми-практикалық үйірме құру арқылы балалар стоматологиясы бойынша студенттердің оқу үлгерімі мен кәсіби дағдыларына сәйкестігін зерттеу. Зерттеуге 300 студент пен 100 балалар тіс дәрігері қатысты. Біз балалар стоматологиясына деген көзқарастың өзгеруін зерттеп, студенттердің оқу үлгерімінің сандық және сапалық көрсеткіштерін бағаладық. Одан әрі нәтижелер 30-шы кездесуге дейін тұрақты түрде өсті, бұл педиатриялық стоматологтардың өз біліктіліктерін шыңдап, кәсіби мәселелерді шешуде сенімділік танытқанын және студенттердің стоматология мамандығын саналы түрде таңдай алғанын көрсетеді. «Балалар стоматологиясы» бағыты бойынша оқытудың соңғы нәтижелерінің деңгейі мен сәйкестіктің жоғарылауы белгіленді.
Түйін сөздер
балалар стоматологиясы, комплаенс, кәсіби құзыреттіліктер, оқу үлгерімі