Аңдатпа
Мақалада Беларусь мемлекеттік медицина университетінің мысалында цифрлық трансформацияның негізгі бағыттары сипатталған. Үздіксіз медициналық және фармацевтикалық білім беру кезеңдерінде білім беру бағдарламаларын жүзеге асыруда ақпараттық технологияларды пайдалану тәжірибесі жинақталған. Білім беру үдерісін басқару технологиялары, мұғалімдер мен студенттердің өзара әрекеттесуінің инновациялық форматын құру әдістері, трансформацияланатын оқыту кеңістігін қалыптастыру, жасанды интеллектті пайдалану, сонымен қатар оқу процесін жекелендіру қарастырылған. Мақаланың мақсаты – ақпараттық қоғамды дамыту жағдайында білім беру бағдарламаларының сапасын арттыру және тәжірибеге бағытталған көзқарасты дамыту мақсатында медициналық университеттердің цифрлық трансформациясын жаңарту.
Түйін сөздер
цифрлық түрлендіру, сапасы, медициналық білім, фармацевтикалық білім, практикалық бағыт