Аңдатпа
Жоғары білім берудің ұлттық жүйесін зерттеуде сапаны бағалау өзекті болып табылады. Бұл жүйелік технологиялық және мазмұндық өзгерістерге байланысты: заманауи цифрлық білім беру ортасын құру, академиялық ұтқырлық жағдайында жеке оқыту жолдарын енгізу және желілік білім беру консорциумдарын дамыту, білім берудің модульдік принципіне көшу, білім беру жүйесін нығайту. Кәсіптік практикалық дайындық және білім беру бағдарламасының білім беру құрамдас бөлігі, білім беру үдерісіне қатысушылардың әртүрлі шешімдер қабылдау үшін сенімді ақпарат алуға ұмтылысы. Жоғары білім сапасын бағалаудың мемлекеттік емес жүйесі өзін жаңа күшпен жариялады. Мақалада ол ұйымдық-функционалдық құрылымдардың, нормалар мен ережелердің, диагностикалық және бағалау процедураларының жиынтығы ретінде берілген. Қазіргі кездегі білім беру қызметін реттеуде макродеңгейде және білім беру ұйымы, нақты білім беру бағдарламасы деңгейінде жүйелік тәсілдің маңызы зор. Жоғары білім сапасын бағалаудың мемлекеттік емес жүйесін дамытудағы стратегия сапа мәдениетін қалыптастыру, әрбір студенттің оқу жетістіктерін бағалаудың бірыңғай тұжырымдамалық-әдістемелік негізіне негізделген мотивациялық механизмді құру болып табылады. Бағалаудың жүйелі және стратегиялық тәсілдері білім беру ұйымының тиімді жұмысына, негізгі пайдаланушылардың қажеттіліктерін ескере отырып, білім беру бағдарламаларының сапасына әкеледі.
Түйін сөздер
мемлекеттік емес жүйе, сапаны бағалау, жоғары білім, тәуелсіз бағалау, кәсіби мемлекеттік аккредиттеу