Аңдатпа
Мақала білім беру қызметінің сапасын қамтамасыз ету құралы ретінде университеттегі мүдделі тараптарды сұхбат жүйесін зерттеуге арналған. Талдау Янка Купала атындағы Гродно мемлекеттік университетінің тәжірибесі негізінде жүргізілді. Сапаны анықтауда, стратегиялық және операциялық қызметті жоспарлауда қанағаттану сауалнамасының маңыздылығы, мүдделі тараптардың барлық санаттары арасында зерттеу жүргізу қажеттілігі атап өтілді. Тұтынушылардың зерттеу жүйесінің құрылымы сипатталған. Бағалау критерийлері және олардың құрылымындағы көрсеткіштерді анықтау қажеттілігі ұсынылған. Сауалнамаларды ұйымдастыру және бастапқы ақпаратты жинау жауапкершілігін бөлу көрсетілген. ЖОО, құрылымдық бөлімшелер мен басшылар қызметінің сапасын анықтау және жұмысты жақсарту үшін зерттеу нәтижелерін қолдану тәртібіне ерекше назар аударылады.
Түйін сөздер
университет, білім сапасы, сауалнама жүйесі, мүдделі тараптар, сапа менеджменті