Аңдатпа
Зерттеу жұмысымыздың нәтижелері болашақ мамандардың шет тілдерін меңгеру процесінде коммуникативтік құзыреттіліктерін қалыптастыруда бірқатар психологиялық-педагогикалық қиындықтарды анықтады. Бұл қиындықтар арнайы кәсіби терминологияны зерттеумен байланысты, ол терминдер ұғымының үш тілдегі әртүрлі градациялары мен түсіндірілуіне байланысты оқудың қиындығымен сипатталады. Болашақ мамандардың коммуникативті құзіреттіліктерін қалыптастыру таңдаған мамандығының ерекшеліктерін мақсатты түрде оқып, меңгеруіне байланысты. Мамандардың коммуникативті құзіреттілігін қалыптастыру үшін жасалған психологиялық-педагогикалық жағдайлар аталған мамандық бойынша шет тілін дамытуға сәйкес келді және ағылшын тілінің арнайы терминологиясын жүзеге асырды. Терминологияны тілдік емес топтарда оқығанда жоғары мамандандырылған кәсіпті оқытуда терминдерді топтастыру тарылды. Шетел тілін білу және білу қабілеті студенттердің қосымша тілді меңгеру барысындағы ой-өрісін кеңейтті, бұл бақылау тестілеу арқылы көрсетілді. Сондықтан дамыған психологиялық-педагогикалық жағдайларды жасау студенттердің ағылшын тілін қазақ бөлімінің топтарында да, орыс тілінде оқытатын топтарда да оқитын студенттердің коммуникативтік құзыреттерін қалыптастырды. Бірақ соңғысы үшін табыс пайызы жоғары болды, орыс тіліндегі терминологиядағы табыс пайызы ағылшын тіліне қарағанда жоғары болды.
Түйін сөздер
педагогика, коммуникация, құзыреттілік, тілдер, мамандық