Notice (8): Trying to access array offset on value of type null [ROOT/templates/layout/index.php, line 86]
Notice (8): Trying to access array offset on value of type null [ROOT/templates/layout/index.php, line 86]
СТУДЕНТТЕРДІ ПӘНДАРҒА ДАЙЫНДАУДЫҢ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ ТУРАЛЫ БАҒДАРЛЫ ИНКЛЮЗИВТІ БІЛІМ БЕРУ *Шаяхметова А. А., Нұрмұханбетова Н. Н., Острецова И. Б., Байманова Л. С., Какабаев Ә. А.
PDF 105-112 0 Жүктеп алынды 0

Аңдатпа

Мақалада мұғалімнің білім берудегі әрбір пәндік саласына инклюзивтік тәжірибені енгізу ерекшеліктерін анықтауға тырысады. Қазіргі әлемде білім беру жүйесіне инклюзивтік тәжірибені енгізу дамыған мемлекеттің жетекші стратегияларының бірі болып табылады.Қазақстанда білім беруді дамытудың мемлекеттік бағдарламасына сәйкес инклюзивті білім беру 2011 жылдан бастап кезең-кезеңімен енгізілуде. мемлекеттік мектепте ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалардың оқу үдерісіне психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету. Тұрғылықты жері бойынша жалпы білім беретін мектептерге ерекше білім беру қажеттіліктері бар мектеп оқушыларының саны артып келеді, олардың білімі мұғалімдерден тиісті білімнің, дағдылардың және кәсіби құзыреттердің болуын талап етеді. Қазіргі уақытта білім беру ұйымдары әртүрлі санаттағы оқушылармен, соның ішінде мүмкіндігі шектеулі балалармен, аутист балалармен, дарынды балалармен және т.б. кәсіби түрде жұмыс істей алатын мұғалімдерге өте мұқтаж. Білім беру ұйымдары Қазақстан Республикасының «Білім туралы» Заңының маңызды ережелерінің бірін жүзеге асыруда, яғни «Білім алудың тең қолжетімділігін қамтамасыз ету» болып табылатын білім беру ұйымдары әртүрлі білім беру қажеттіліктері бар оқушылармен бір уақытта жұмыс істей алатын мұғалімдерге қажеттілік артып келеді. ерекше білім беру қажеттіліктері мен жеке мүмкіндіктерін ескере отырып, барлық студенттер». 2021 жылғы 12 қаңтардағы Қазақстан Республикасында инклюзивті білім беруді дамыту тұжырымдамасында мемлекеттің саяси стратегияларының бірі «...барлық балаларды жалпы білім беру үдерісіне толық қамту, олардың жас ерекшеліктеріне қарамастан әлеуметтік бейімделуі, гендерлік, этникалық және діни сәйкестік, отбасының белсенді қатысуы арқылы дамудың артта қалуы, баланың жеке қажеттіліктерін түзету, педагогикалық және әлеуметтік қолдау».

Түйін сөздер

инклюзивті білім беру, пәнге бағытталған оқыту, инклюзивті тәжірибе, инклюзивті педагогика, инклюзивті дидактика, арнайы білім беру қажеттіліктері, пәндік құзыреттілік, цифрлық құзыреттілік, форсайт технологиясы, пән мұғалімі, білім беру ортасы

Шығарылым: 4-2023

Авторлар туралы

*Шаяхметова Айсулу Алкешовна

филология ғылымдарының кандидаты, қауымдастырылған профессор, Әлеуметтік және жас ерекшелік педагогикасы кафедрасының меңгерушісі, Ш. Уәлиханов атындағы Көкшетау университеті, Көкшетау қ., Қазақстан Республикасы

E-mail: aisulu_sh@mail.ru

Нұрмұханбетова Нұргүл Нұркенқызы

химия ғылымдарының кандидаты, қауымдастырылған профессор, Химия және биотехнология кафедрасының меңгерушісі, Ш. Уәлиханов атындағы Көкшетау университеті, Көкшетау қ., Қазақстан Республикасы

E-mail: nn_nurgul@mail.ru

Острецова Идия Булатовна

биология ғылымдарының кандидаты, профессор, педагогикалық институт директорының орынбасары, Ш. Уәлиханов атындағы Көкшетау университеті, Көкшетау қ., Қазақстан Республикасы

E-mail: agrokgu@mail.ru

Байманова Ляззат Сейтзиевна

филология ғылымдарының кандидаты, профессор, Жалпы тіл білімі және әдебиет кафедрасының меңгерушісі, Ш. Уәлиханов атындағы Көкшетау университеті, Көкшетау қ., Қазақстан Республикасы

E-mail: ljasat@mail.ru

Какабаев Әнуарбек Аязбайұлы

биология ғылымдарының кандидаты, қауымдастырылған профессор, ректордың халықаралық жобалар жөніндегі кеңесшісі, Ш. Уәлиханов атындағы Көкшетау университеті, Көкшетау қ., Қазақстан Республикасы

E-mail: anuarka@mail.ru