Аңдатпа
Ұсынылған мақала дидактика дербес оқыту және білім беру ғылымы ретінде пәнін анықтауға ғылыми тұрғыдан мәселесіне арналған. Авторлар оқытуға жаратылыстану-ғылыми көзқарас тұрғысынан сыни талдау жүргізді, дидактиканың әдіснамалық негізі табиғатта дуальды ғылым ретінде анықталды, яғни гносеологиямен әлеуметтану. Бұл мақалада оқытудың мәнін материалистік түсіну негізінде оқытудың материалдылығын ғылыми әдістердің көмегімен зерттеуге болатын процесс ретінде негіздейді. Егер біз оқыту материалдық емес процесс деп санасақ, онда біз оны ғылыми әдістермен зерттей алмаймыз. Сондықтан біз оқыту табиғат заңдарына бағынатын материалдық процесс деп санаймыз. Біз сондай-ақ оқытудың артында тұрған ерекше рухани болмыс жоқ деп санаймыз. Рухани немесе танымдық процестер деп аталатындардың барлығы табиғат заңдарына бағынатын материалдық құбылыстар. Дәл осы тәсілдеме дидактиканы тәуелсіз ғылым санатына енгізуге мүмкіндік береді.
Түйін сөздер
дидактика ғылым ретінде, оқыту, жаратылыстану тәсілдемесі, дидактика пәні, әдіснамалық негіз