Аңдатпа
Қазіргі уақытта білім беру саласындағы геймификация зерттеулердің толыққанды тақырыбына айналуда. Геймификацияның қазіргі жағдайы оны дидактика, білім беру процесін ұйымдастырушылық-әдістемелік қамтамасыз ету және жалпы білім беру мекемесін басқару тұрғысынан әлеуеті бар инновация ретінде қарастыруға мүмкіндік береді. Геймификацияның басты артықшылығы-оқу процесін жаңғырту мүмкіндігі, яғни білім алушылардың ішкі мотивациясын арттыруға және олардың оқу процесіне қатысуына ықпал етеді. Мақаланың негізгі мақсаты-геймификация модельдерін талдау арқылы білім берудегі геймификацияның динамикалық моделін құру. Геймификацияның теориялық үлесі ретінде біз бес негізгі факторға (қиындық, қызығушылық, байқау, қиял және таңдау) байланысты оқытудың тиімділігін арттыруға бағытталған, ойынға негізделген оқытудың динамикалық моделін қалыптастырамыз. Динамикалық модель Павлодар қаласындағы жоғары университеттердің (Торайғыров университеті және Әлкей Марғұлан атындағы Павлодар педагогикалық университеті) ақпараттық технологиялар бағытында білім алатын бірінші және екінші курс студенттеріне арналған Python программалау тілін геймификация элементтерінен тұратын оқу ресурстарын үйренуде және ARCS (attention-зейін, relevance-маңыздылығы, confidence-сенімділік, satisfaction-қанағаттану) деп аталатын білім беру ортасын жобалау теориясын пайдалана отырып, геймификацияның теориялық негіздері MDA (mechanics-механика, динамика-динамика және эстетика-эстетика) қолданылды.
Түйін сөздер
геймификация, ойынға негізделген оқыту, ARCS, MDA, мотивация, оқу процесі