ТУРИЗМ САЛАСЫНДАҒЫ ЖАРНАМАЛЫҚ ҚЫЗМЕТТІҢ ЗАМАНАУИ ТҮРЛЕРІ МЕН ТӘСІЛДЕРІ *Койшинова Г. К., Домалатов Е. Б., Асубаева А. С.
PDF 65-76 0 Жүктеп алынды 0

Аңдатпа

Мақалада туризм саласындағы жарнамалық қызметтің заманауи мәселелері цифрландыру үрдістері мен тұтынушылардың қалауларының өзгеруін ескере отырып қарастырылады. Зерттеудің мақсаты – жарнамалық қызметтің қазіргі заманғы түрлері мен тәсілдерін зерттеу, сондай-ақ олардың туристік қызметтерді ілгерілетуге және клиенттердің адалдығын қалыптастыруға әсерін анықтау. Әдіснама – зерттеудің мақсахалықаралық және қазақстандық тәжірибені салыстырмалы талдау, сондай-ақ кейс-әдісін қамтитын кешенді тәсіл қолданылды. Ерекше назар әлеуметтік желілерді, VR және AR технологияларын, дербестендірілген маркетингті және деректер аналитикасын қолдануға аударылды. Зерттеудің түпнұсқалығы / құндылығы – жұмыс виртуалды және толықтырылған шынайылық сияқты жаңа технологияларды интеграциялауға және олардың туристік қызметтерді қабылдауға әсеріне назар аударады. Маңызды аспектілердің бірі – мақсатты аудиториямен өзара әрекеттесудің тиімділігін арттыру үшін дербестендіру мен таргетингті пайдалану. Сондай-ақ, экологиялық тұрақтылық пен жергілікті қауымдастықтарды жарнамалық қызметке тарту мәселелері көтеріледі. Зерттеу нәтижелері – брендтердің танымалдылығын арттыруға, туристік ағымды көбейтуге және клиенттермен эмоционалдық байланысты нығайтуға ықпал ететін сандық маркетингтің негізгі құралдары анықталды. Клиенттердің тәжірибесін жақсарту және туристік компаниялардың бәсекеге қабілеттілігін арттыру үшін жарнамалық технологияларды практикалық қолдану мүмкіндіктері анықталды. Инновациялық тәсілдерді маркетингтік стратегияларға енгізу бойынша ұсыныстар мен дамушы нарықтар үшін тұрақты және бейімделген шешімдерді әзірлеу сияқты ғылыми зерттеулердің болашақ бағыттары ұсынылды. Зерттеу туристік компаниялар, зерттеушілер және маркетинг саласының мамандары үшін құнды ақпарат ұсынады, бұл оны туризм индустриясындағы жарнамалық қызметті дамытуға айтарлықтай үлес қосатын зерттеу етеді.

Түйін сөздер

маркетинг, цифрлық маркетинг, туризм, туристік жарнама, әлеуметтік желілер, дербестендіру, ремаркетинг, тұрақты туризм

Шығарылым: 1-2025

Авторлар туралы

*Койшинова Гайний Касымовна

экономика ғылымдарының кандидаты, экономика, менеджмент және қаржы кафедрасының қауымдастырылған профессоры, «Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан университеті» КЕАҚ, Өскемен қ., Қазақстан Республикасы

E-mail: gaini_1964@mail.ru

Домалатов Ержан Багданович

экономика ғылымдарының магистрі, PhD-кандидат, экономика, менеджмент және қаржы кафедрасының сениор-лекторы, «Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан университеті» КЕАҚ, Өскемен қ., Қазақстан Республикасы

E-mail: domalatovkz@gmail.com

Асубаева Айгуль Слямгалиевна

экономика ғылымдарының магистрі, экономика, менеджмент және қаржы кафедрасының сениор-лекторы, «Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан университеті» КЕАҚ, Өскемен қ., Қазақстан Республикасы

E-mail: aigul08.73_@mail.ru