Аңдатпа
Аталған зерттеудің негізгі мақсаты - CLIL әдістемесін пайдалана отырып, Қазақстан Республикасындағы өңірлік университетте экономикалық пәндерді оқыту тәжірибемізбен бөлісу. Біздің ағылшын тілінде экономика оқытудағы шектеулі тәжірибеміз CLIL оқытуды іске асырудағы түрлі қиындықтарға қарамастан, белгілі бір оқу мақсаттарына қол жеткізуге болатынын көрсетті. Біздің ойымызша, CLIL әдістемесін университеттерде қолдану студенттердің ой-өрісін кеңейтеді, олардың тілдік дағдыларын жақсартады және ең бастысы, оларды ағылшын тілін одан әрі меңгеруге және меңгеру деңгейін арттыруға ынталандырады. Пәнді ағылшын тілінде оқытудағы алғашқы тәжірибемізде бірнеше қиындықтар туындады. Әр сабаққа дайындалу көп еңбекті қажет етті, өйткені біз өз бетімізше және шет тілдері кафедрасының оқытушыларының көмегімен материалды мұқият оқып шығуға тура келді. Сонымен қатар, жазбаша тапсырмаларды тексеруге және бағаларды негіздеуге көп уақыт бөлінді. Ағылшын тілінде сабақ өткізу бізден мұғалімдерден тұрақты динамизмді талап етті, өйткені орыс тілінде жүргізілетін ұқсас сабақтармен салыстырғанда студенттердің тұрақты белсенділігін сақтау қиынырақ міндет болды. Курс барысында студенттер лингвистикалық және тұжырымдамалық негізді қамтамасыз ету үшін экономикалық анықтамалар мен терминдерді сөздіктеріне жазды.
Түйін сөздер
мазмұны мен тілді интеграцияланған оқыту, оқыту әдістері, жоғары білім, пәнаралық байланыстар, тілдік дағдылар