Notice (8): Trying to access array offset on value of type null [ROOT/templates/layout/index.php, line 86]
Notice (8): Trying to access array offset on value of type null [ROOT/templates/layout/index.php, line 86]
НАРЫҚ ПРОЦЕСТЕРІН ТАЛДАУДЫҢ ЗАМАНАУЫ ӘДІСТЕРІ Алпысбаев К. С., Мухамедиева А. Г., *Колесникова К. В.
PDF 68-74 0 Жүктеп алынды 0

Аңдатпа

Мақалада нарықтық процестерді талдау үшін Data Mining әдістерін пайдалану қарастырылады. Деректерді алу технологиялары нарықтағы жасырын заңдылықтар мен үрдістерді анықтау үшін қалай қолданылуы мүмкін екендігіне аса назар аударылады, бұл неғұрлым негізделген басқару шешімдерін қабылдауға және тиімді стратегияларды әзірлеуге ықпал етеді.Нақты қосымшалардың мысалдары деректердің үлкен көлемін талдау маркетингтік науқандарды оңтайландыруға, нарықтық қоржындарға талдау жүргізуге мүмкіндік беретінін көрсетеді. Қорытындыда Data Mining-дің қазіргі заманғы бизнес үшін маңыздылығы және компаниялардың нарықтағы бәсекеге қабілеттілігін арттыру үшін осы әдістерді күнделікті тәжірибиеге еңгізу қажеттілігі аталады.

Түйін сөздер

бизнес-процесс, клиенттерді сегменттеу, маркетингтік зерттеу, data mining, деректерді талдау

Шығарылым: 3-2024

Авторлар туралы

Алпысбаев Кайсар Серикулы

экономика ғылымдарының кандидаты, қаржы директоры, «Халықаралық ақпараттық технологиялар университеті» АҚ, Алматы қ., Қазақстан Республикасы


E-mail: kaisaralp@gmail.com

Мухамедиева Ардак Габитовна

экономика ғылымдарының кандидаты, Бизнес, бұқаралық ақпарат құралдары және менеджмент деканы, Халықаралық ақпараттық технологиялар университеті, Алматы қ., Қазақстан Республикасы

E-mail: amukhamediyeva@iitu.edu.kz

*Колесникова Катерина Викторовна

техника ғылымдарының докторы, профессор, ғылыми жұмыстар жөніндегі проректоры, «Халықаралық ақпараттық технологиялар университеті» АҚ, Алматы қ., Қазақстан Республикасы

E-mail: kkolesnikova@iitu.edu.kz