Аңдатпа
Қазіргі таңда туризм саласы халықтың әл-ауқатының артуына алып келетін экономиканың маңызды салаларының біріне айналып отыр. Туризм индустриясын дамытуда туристік аймақтар мен аумақтарды сипаттайтын факторлар ерекше маңызға ие. Сондықтан туристік индустрияның бәсекеге қабілеттілігіне, мемлекеттің бренді мен имиджіне қол жеткізу үшін оларды дұрыс қалыптастыру мәселелері осы мақаланың мақсаты болып табылады. Мақаланың ғылыми-тәжірибелік маңыздылығы Өзбекстанның туристік индустриясын тұрақты дамыту үшін қолдануға болатын ұсыныстар әзірленгендігінде. Мақаланың құндылығы оның елдің туризм индустриясын дамытуға қосқан үлесімен анықталады, өйткені еліміздің бәсекеге қабілеттілігіне қол жеткізу факторлары алғаш рет зерттеліп, ұсынылды.
Түйін сөздер
туризм индустриясы, туристік аймақтар мен аумақтар, дестинация, туроператор, туристік агенттік, цифрлық кеңістік, туризмнің тұрақты дамуы