Аңдатпа
Мақалада «Орыс тілі» және «Шетел тілі» пәндері бойынша «Ғылыми баяндау ақпарат көзі ретінде» тақырыбындағы эксперименталды жұптық кинематографиялық сабақтың талдауы берілген. Мақала авторлары қазақ, орыс және ағылшын тілдерін еркін меңгеру біздің қоғамда кезек күттірмейтін қажеттілікке айналып бара жатқанын атап көрсетеді. 2012 жылдан бастап Қазақстан Республикасы Ғылым және жоғары білім министрлігі көптілді білім беруді дамыту тұжырымдамасын жетілдіруде. ИКАО-ның ресми тілдері болып табылатын ағылшын және орыс тілдерін жоғары деңгейде меңгеру болашақ авиатор маманын дайындаудың ең маңызды шарты болып табылады. Бәсекеге қабілетті авиатор маманын дайындау, оның бойында қажетті тілдік және экстралингвистикалық құзыреттіліктерді дамыту оқытудың жаңа әдістерін қолдануды талап ететіні атап өтіледі. Ал білім берудің жұптық (бинарлық) моделі, яғни екі мұғалімнің өзара іс-қимылы, екі пәнді біріктіріп оқыту соңғы жылдары өте танымал болып келеді. Болашақ авиаторларды дайындауда «Ағылшын тілін фильмдер арқылы оқыту» әдістемесін қолданудың бір нұсқасы көрсетілген. Сабақ барысында келесі әдістер қолданылды: эвристикалық әңгіме, топтық жұмыс, алдын ала өткізілген жеке сабақ, драматизация әдісі, дубляж әдісі. Мақаланың қорытынды бөлімінде Тенбаева А.М. және Еркебаева А.Н. жұптық кинематографиялық сабақтарды тұрақты түрде өткізуге болмайтынын атап өтеді. Бұл сабақтар студенттердің материалды есту және көру арқылы қабылдауын және меңгеруін дамытуға, олардың көптілді ойлауы мен дағдыларын жетілдіруге ықпал етеді.
Түйін сөздер
көптілділік, білім экономикасы, жұптық сабақ, орыс тілі, ағылшын тілі, әдістеме, дубляж, драмаландыру