Аңдатпа
Бұл мақалада Қазақстандағы шағын жинақты ауыл мектептерінде (ШЖМ) әртүрлі жастағы білім беру контекстінде оқыту және оқыту стратегияларын зертейді. Зерттеу әртүрлі экономикалық жағдайларда шеңберінде ресурстары шектеулі білім беру мекемелеріндегі әртүрлі жасты дидактиканың тиімділігін зерттеу мақсатында дамыған елдердің тәжірибесіндегі оқытудың әртүрлі тәсілдері мен тұжырымдамаларына толықтай талдау ұсынылған. Мақалада әр түрлі жастағы оқытудың бірнеше тәсілдері көрсетілген, мысалы, тапсырмаларды орындау, саралау және даралау, топтастыру, құрдастарымен оқыту және бағалау. Авторлар икемді, әртүрлі жастағы топтастырудың, тьюторлықты қолдаудың және оқушылардың әртүрлі жастағы топтарын оқытуға жағдай жасаудың маңыздылығын атап көрсетеді. Мақалада сонымен қатар ШЖМ-дегі жасаралық оқыту стратегияларының әртүрлі немесе инклюзия сыныптары сияқты гетерогенділіктің басқа түрлеріне ауысу мүмкіндігі талқыланады. Оқытуды бейімдеу мен дараландырудың мұғалімдік стратегиялары әртүрлі жастағы дидактика аясында талқыланады. Зерттеу әртүрлі жастағы оқытудың әртүрлі стратегиялары мен тәсілдеріне негізделген ШЖМ-де бейімделген оқыту мен мұғалімдерді дамытудың жаңартылған теориясын ұсынады. Ол әртүрлі оқыту жағдайларында жалпы принциптерді икемді қолдануға баса назар аударады және мұғалімдерді дамыту және ШЖМ-де және осыған ұқсас әлеуметтік-экономикалық контексттерде білім беру тиімділігін арттыру үшін перспективалық тәсілдерді ұсынады.
Түйін сөздер
әртүрлі жастағы білім беру, шағын жинақты ауыл мектептері, экономикалық жағдайлар, оқыту стратегиялары, бейімді оқыту, дидактикалық тәсілдер