Notice (8): Trying to access array offset on value of type null [ROOT/templates/layout/index.php, line 86]
Notice (8): Trying to access array offset on value of type null [ROOT/templates/layout/index.php, line 86]
БІЛІМ ЭКОНОМИКАСЫ: МАРКЕТИНГТІК ЖӘНЕ КОММУНИКАЦИЯЛЫҚ СТРАТЕГИЯЛАРДЫҢ ВЕКТОРЛАРЫ *Яновская О. А.
PDF 25-32 0 Жүктеп алынды 0

Аңдатпа

Мақалада жоғары оқу орындарындағы бәсекеге қабілеттілік пен білім сапасының өзекті мәселелері, білім экономикасының теориясы, бренд қалыптастыру бойынша маркетингтік және коммуникациялық қызмет және оны жылжыту стратегиялары қарастырылған. Маркетинг және коммуникациялық стратегия ұғымдарын зерттеуге, маңызды мазмұнның сипаттамаларын зерттеуге, қалыптасу және даму функцияларын, элементтері мен ерекшеліктерін анықтауға ерекше көңіл бөлінеді. Мақалада шетелдік тәжірибені талдау және жоғары оқу орындарының қызметін бағалау әдістерін қолдану негізінде коммуникациялық стратегия бойынша зерттеулерге шолу жасалған. Зерттеу әдістемесі білім беру ұйымдарын дамытудың жаңа тәсілдерін зерттеуге, сондай-ақ өзгерістер жағдайында жетістікке жетуге мүмкіндік беретін бедел мен беделдің өсуіне әсер ететін факторларды зерделеуге, цифрлық технологияларды енгізуге және білім беру ұйымдарын қалыптастыруға бағытталған. білім экономикасы. Жұмыстың мақсаты – маркетингтік және коммуникациялық қызметтің стратегиясын әзірлеу қажеттілігін негіздеу, оның университет брендін қалыптастырудағы рөлі мен маңызын анықтау. Зерттеуде шетелдік тәжірибе оның отандық тәжірибеде бейімделуін ескере отырып талданады. Мақалада білім экономикасының тиімділігінің маңызды шарты маркетингтік және коммуникациялық стратегиялардың векторлары болып табылады деп қорытындыланады. Мақаланың құндылығы университетті тану және оның мәртебесін арттыру, білім беру бағдарламаларының сапасы мен тартымдылығын қамтамасыз ету негізінде халықаралық білім кеңістігінде университетті және білім беру бағдарламаларын ілгерілету тәсілдері мен әдістерін зерттеуде. білім экономикасын қалыптастыру.

Түйін сөздер

білім экономикасы, коммуникация стратегиясы, маркетинг стратегиясы, білім беру маркетингі, білім сапасы, бренд, интернационалдандыру, білім экспорты

Шығарылым: 1-2024

Авторлар туралы

*Яновская Ольга Алексеевна

экономика ғылымдарының докторы, профессор, академик, бас директорының кеңесшісі, Аккредиттеу және рейтингтің тәуелсіз агенттігі (IAAR), Астана қ, Қазақстан Республикасы

E-mail: yanovskaya_o@mail.ru