Аңдатпа
Бұл мақала шетел тілін оқытуда рефлексиялық әдісті қолдану мәселесіне арналған. Шетел тілін оқытудың әр түрлі тиімді әдістері болатыны және оның бірі рефлексиялық әдіс екені белгілі. Бұл зерттеу оқытуда рефлексиялық әдісті қолдану қажеттілігі туралы түсінігімізді кеңейтеді. Бұл зерттеу шетел тілі студенттерінің ауызша және жазбаша шет тілінде қарым-қатынас жасау қабілетін дамыту процесінде лингвистикалық және дискурсивті мінез-құлықтағы рефлексиялық әдісті талдауға бағытталған. Авторлар бұл рефлексия оқушыларды бағалауға көмектесетінін және өзін-өзі бағалау, өзара бағалау және оқытылатын тілге қызығушылық сияқты дағдыларды дамытатынын атап көрсетеді. Рефлексия әдістері дайын ақпаратты алуға ғана емес, жаңа ақпаратты бұрынғы материалдармен салыстыруға көмектеседі. Рефлексиялық әдіс қолданылған сабақтар оқушылардың есінде қалып, жақсы нәтиже береді. Бұл мақалада рефлексияның толық түсінігі, сондай-ақ рефлексия түрлері берілген. Оқушылар сабақта өз іс-әрекетіне ой жүгірте отырып, біліміндегі олқылықтарды анықтап қана қоймай, жұмыс істеу неге қиын болды, қандай дағдыларды дамыту керек деген сұрақтарға жауап береді. Бұл мақала студенттерге, мұғалімдерге арналған.
Түйін сөздер
рефлексия, оқыту, шетел тілі, сұрақтар, әдістері, қарым-қатынас