Аңдатпа
Өнімділікті, бәсекеге қабілеттілікті және технологиялық егемендікті қамтамасыз етудегі білімнің маңызды рөлі білім экономикасы тұжырымдамасына жаңаша мән береді. Мақаланың мақсаты – интегралды жасырын айнымалылар негізінде аймақтардағы білім экономикасының үш құрамдас бөлігін бағалаудың әдіснамалық тәсілін әзірлеу. Минималды нормалау негізінде авторлар алған білім экономикасы көрсеткіштерінің мәндері 2022 жылы Ресейдің 85 аймағы үшін үш интегралды жасырын айнымалының негізін құрады: білім қызметкерлері, ҒЗТКЖ және инновациялық. Білім экономикасының шоғырлануын талдау үшін Джини және Херфиндаль-Хиршман коэффициенттері қолданылды. Ресей аймақтарындағы білім экономикасы көрсеткіштерінің біркелкі шоғырлануы туралы қорытындылар интегралды жасырын айнымалылардың картограммалары арқылы көрсетілді. Қорытындылай келе, инновациялық саланы дамытуға байланысты ресурстарды біріктіру және бірқатар кедергілерді жою арқылы технологиялық алшақтықты жою бойынша практикалық ұсыныстар берілген.
Түйін сөздер
білім экономикасы, инновация, технологиялық алшақтық, интегралды бағалау